20 juni 2011

Tillbaka efter helgen.

Jag började helgen med att KOMMA IN I SKOLA!!!! :D hihi. Överlyckaaa! Firade för mig själv med bränd pyttipanna, med tillhörande ägg och en otto. :)) Sen for jag på kaffe och cruise med Johan för att sedan dricka några kalla hos mig tillsammans med Marianne, Hanna, Linda och Micaela. :) sov sedan tre timmar i streck(!) mellan 03.30 och 06.30, låg sen och somnade om ett par gånger innan jag steg upp och duschade samt gick på morning-kaffe till Marianne och Hanna. Satt där ett tag, rände på byn och hämtade Gustav. Kom återigen till Marianne och Hanna och groggade i glaset lite innan vi bikade ner till Postbryggan för att ta emot våra tappra postrote soldater. Dock fick vi sitta och vänta nästan två timmar innan dom kom, svettiga, solbrända och trötta. Sen bikade vi hem igen för att grilla superbra! ;) Anyways efter mat, dryck och massa fotosessions drog vi ner till Ksund och massa folk. Söndagen spenderades inne, vädret passade ypperligt! :)

Inga kommentarer:

bloggar

Bloggarkiv