27 juni 2011

Midsommarhelgen har nog varit helt bra. Lite missöden, men what to do?!
Full rulle hela fredagen, så lördagen blev det bara massa godis och Prison Break! :) inne på sista säsongen nu och från lördag kväll vid nie tills igårnatt vid halv ett, så har vi kollat 12 avsnitt! :0 amazing! Nästa serie på tur är Oz, också nåt om fängelse, men tydligen mycket brutalare. Can't wait! ;)

Och jag är så lycklig just nu, för så många orsaker egentligen, men mest att jag bara har FEM (!) arbetsdagar kvaaaar! :)))) wiwiwiwiwiw! Hihi., Sen går jag på fyra veckors semester och därefter är jag arbetslös i två veckor innan skolan börjar. :) lämnade in svarslappen, om att jag vill ha min plats i klassen, idag. So it's official! Jag ska bli studerande.
Fattar inte egentligen varför jag ser fram emot det så mycket? Jag menar jag kommer bli as-pank och inte kunna leva överhuvudtaget, men det är nog för att jag får ett yrke och kan börja tjäna lite bättre än vad jag gör nu. :) iih!

Nej nu måste jag gå och äta lunch. Heido!

Inga kommentarer:

bloggar

Bloggarkiv