13 juni 2011

Har haft en minst sagt fullspäckad helg, ska försöka sammanfatta den kort.

Fredag; efter jobb och middag och allt sånt gick jag till Markus på en öl. Slutade med att vi var ett bra gäng som drog ner till Bodegan på nån öl innan dom stängde en timme senare. Då for jag och mötte upp mina vänner hos Bosse och Mikaela för lite RISK, men det tog fasligt länge så vi avslutade innan nån hann vinna. Behövde sömnen!

Lördag; ägg&baconfrukost och kaffe på Nordins blev en bra start på dagen. Sen tog jag Jenny med mig och drog till Hugos för att handla lite picknickstuff. Väl tillbaka packade vi våra väskor och for till en strand ute i skogen (haha), där vi för det mesta försökte få upp ett volleybollnät, försökte lira lita volleyboll och försökte få ner volleybollnätet. :p hahanej, allt gick nog nästan smärtfritt förutom våra brända kroppar! Efter stranden grillade och spela vi kubb hemma hos oss och därifrån tog vi oss på examen/födelsedagskalas hos Jenny och Rickard. :) hade skitkul, men det blev en relativt tidig hemfärd ändå, fast det gjorde ingenting för jag ar extremt trött igår ändå. :p

Söndag; ägg&baconfrukost (surprise?!), sen redde jag upp hela lägenheten samt uteplatsen (duktiiii). Sen så vaknade ovädret med åska, blixtrar, spöregn och hagel (!?). När det avtagit cyklade jag och handlade korv med bröd som grillades, möms! :) Solade lite, spelade memory mot Jimmy och vann. Som vanligt på söndagar så var jag och hälsade på Algotten! <3 gudmors gulle vad söt han är, han har börjat le så mycket och vad värmer inte en gudmors hjärta mer? :)) hihi.

Det var den helgen, nu har jag bara 14 arbetsdagar kvar sen kommer den efterlängtade semestern! :D wihu!
Pussheido.

Inga kommentarer:

bloggar

Bloggarkiv