07 juni 2011

Som jag skev igår så var jag och band midsommarkranstofsar igår med (nästan) hela Storbys kvinnor. Spännande var det om inte annat. Hoppas nu på att jag är accepterad i byn. Och vad jag kommer stå och beundra midsommarstången i år! :)

Före hela knytkalaset grillade jag kycklingspett, oh lord! Jag blev så mätt så jag trodde jag skulle spricka, påriktigt! Det var så underbart gott. Och kan man tänka sig, att det var jag som hade fixat nästan allt!? ;)

Testade även min cykel igår, när jag drog till branddepån för knytningen och sen upp till Nordins och träffa Johan en sväng och sen hem. Resultat; pulserande lår, andnöd och fortfarande kyligt intresse till cykling. Kanske det är med cykling som med blåmögelost och oliver - att man bara behöver vänja sig!

Inga kommentarer:

bloggar

Bloggarkiv