08 juni 2011

Funderar över vad jag gjorde igår, hjärnan känns ihopsurrad.
Juste! Jag tittade på när Sverige vann mot Finland i fotboll, blev bara 5-0, hade hoppats på 6-1, men man får inte alltid som man vill.
Före det hängde jag på stan med min äldsta lillasyster och kollade efter kläder åt henne till MGP-tävlingen (ni får googla), sen hem och hann tillochmed sola mitt redan brända skinn innan jag åt kåldolmar. Sen iväg på kaffe-fik till Nordins och efter det sen så kollade vi fotboll med några peeps.

Ikväll har jag noll planer, kanske hänga med min vän Johan och så har jag tänkt springa en liten bit. Imorgon är det korpmatch-kik med Marianne och på fredag kommer Jenny över :) lördag ska vi spela golf på dagen och på kvällen ska vi på magisterexamen/30årskalas!
Gissa vad jag gör på söndag!?

Fullt upp hela tiden,. Men det är på ett vis bra det med, så slipper man stanna upp och fundera på massa skit. Jag gillar hellre att ha roligt då! ;)
Pussheido!

Inga kommentarer:

bloggar

Bloggarkiv