22 juni 2011

Slutade 14.00 igår och var så rädd inför att lägga in p-staven, så jag ringde mamma som fick komma med. Hehhe! :$ fast det var hon bara glad över, för läkaren trodde först att hon var min kompis och sen min syster. Har nog aldrig sett min mamma lysa så mycket! :p haha. Iallafall, fick lägga mig ner på en brits och lägga ut armen. Bedövningssprutan tog nog ont, men sålänge jag spände mig (som man inte ska göra) så tänkte jag mest på att slappna av. Sen bad läkaren en skalpell av sköterskan och då trodde jag att jag skulle svimma av rädsla, men det enda som kändes var när han tryckte på armen och typ drog i skinnet :p det gjorde alltså inte alls ont, men det var skit obehagligt. Nåja, nu är det gjort och idag gör det as-ont :( spelar ingen roll hur jag har armen! Gah,. Och så fick jag ju ett stygn också, proud girl! ;) hihi.

Staven är typ 4cm lång och sitter precis under huden, så man känner den och ser den när man trycker lite på den. :p
Är meningen att den ska hålla i 3år nu, så om allt funkar som det ska så ska det bli väldigt skönt att slippa tänka på allt! :) Måste bara komma ihåg att ta ut den sen och känner jag mig själv så.. Ehe! ;)

Inga kommentarer:

bloggar

Bloggarkiv