15 juni 2011

Igår då, så var jag till Varuboden för första gången. Såg ut ungefär som alla matbutiker gör?! Hm., lite bättre utbud och kanske billigare, men är inte direkt uppmärksam på priser och sånt, så vet inte riktigt. Nåja, jag fick det jag skulle ha till min supersmarriga lövbiffsgryta! :) sen drog jag på kaffe med Linda och Marianne. Råkade sitta där till lite före nie, hups! Bara 2timmar. ;)
Efter det, och nu ska ni läsa ordentligt (!), for jag ut och joggade!! Otroligt! Hela 20minuter, med jogg hela tiden. Det har aldrig känts så bra.

Ikväll var det planerat att Macke skulle komma med och boxas, men tydligen gillade han inte det :p så vi ska baka paj istället, shit - bra karaktär jag har!! Ska fara ut och springa ikväll igen, nu när jag inte far på box. Nästa vecka ska jag banna fara och slåss!!

Inga kommentarer:

bloggar

Bloggarkiv