11 mars 2015

Hej, här är jag och nu är det dags för en liten klagomur tisdagsnatten till ära.

Jag har värk, förhoppningsvis träningsvärk i överarmar, axlar, nacke och knän. Men det kan även vara symtom på förkylningsbörjan eller sömnbrist. Vilket leder oss till klagan nummer två; jag är trött! Jag får skylla mig själv, det vet jag. Men det är som att JohnBlund glömmer bort mig när jag jobbar nätter och gav mig endast tre timmar sömn senast igår. Så på grund av sömnbristen och värken kommer vi till punkt tre på klagovisan; gråtkänslan, uppkommer för minsta lilla just nu, men jag vet ju vad det beror på så det är hanterbart.

För att vända detta enormt depressiva blogginlägg till mycket glädje istället, så tar jag semester från och med imorgon kväll. Och reser bort. Så innerst inne är jag glad och ser fram emot lättnaden som kommer att uppstå när jag påbörjar min resa utomlands. :)

Inga kommentarer:

bloggar