25 mars 2014

Tacksam

Ibland behöver man få lite perspektiv på saker för att uppskatta dem till fullo.

Igår träffade jag en vän, som jag inte sett på säkert ett år. Den här vännen märkte att jag förändrats, jag kändes lugnare och stabilare. Jag ser detta som positivt, jag har ju alltid vart en 'flängare', sprallig och man kanske inte alltid vetat vart man haft mig. Väldigt ombytlig och rastlös. 

Min personlighet har såklart inte förändrats helt, jag har fortfarande kvar av min barnslighet och så, men det kändes otroligt bra att få höra att jag kändes stabil. 

Jag vet precis vem jag har att tacka för det här. 
En person som fått mig att utvecklats åt rätt håll, 
som har räddat mig på alla sätt,
som alltid finns där,
som alltid gett mig sitt fulla stöd, 
som alltid lyssnat när det behövts, 
som alltid gett goda råd och 
som är min förebild. 

Linda, min bästa vän och själsfrände <3
Hon är bäst i test och jag är så tacksam för att Linda finns i mitt liv.


Inga kommentarer:

bloggar