15 oktober 2012

Göteborg levererade

 med sitt finaste väder både på torsdagen och fredagen, lite duggregn på lördagen och spöregn på söndagen. Så passande! :)

För övrigt har jag upplevt;
- min första middag (ever) på Hard Rock Café
- dunderförkylning, med supertäppt näsa, dunkande huvud och skraklig (?) hals
- spårvagnsåk
- bussåk
- bilåk
- madrasssovande
- engelsk fyllegodnattsaga berättad av ingen mindre än - mig själv
- kulturnatta
- middag på en indisk(?) restaurang
- sushimiddag
- MAX burgare - delishhhhhhhhhh <3
- massamassaförmassa shopping
- tourettes utskällning på spårvagnen
- citronmarängkaka (eng. lemonmarenguepie, typ)
- ytterst intelligenta diskutioner (one of the topics; om man kan ha två biologiska pappor)
- the hunger games & rare exports
- ärtsoppa på korv
- glutenmagar
- en staty på en naken man med litet könsorgan, som tydligen syns ofta i Gbg-sammanhang (statyn i helhet, inte bara könsorganet)
- Avenyn
- Första Lång
- Andra Lång
- Allum
- Partille
- Centralen
- O'learys
- Ölstugan
- Fanta&Rosé
- Osteopatiska behandlingar, typ benknäck (obehagliga knak)
- Massa skratt och lite fylla

Tack J-cube, Meli (och lite Christoffer) för en super-awesome långweekend i Gothenburg! :)
Det var mycket bättre än jag förväntat mig! ;) haha #insidejoke

Inga kommentarer:

bloggar