09 oktober 2011

Detta är en lista på en del upplevelser jag har haft under denna helg;

• kört ombord på en färja för första gången i mitt liv
• ätit buffé
• doftat på tietusen parfymer i taxfree, varav 50% hamnade på mig, pga att hålet på flaskan satt på fel sida!
• hittat en megastor PEZ-hello kitty och inte köpt den (gillar PEZ!)
• kört av en färja för första gången
• kört på motorväg för första gången
• kört vilse någonstans i Finland
• kört Åbo - Helsingfors
• kört Helsingfors - Korpo
• backat ombord på en färja för första gången (och jag som trodde jag var dålig på att backa, pöh! -överlägsen min-)
• lyssnat på Veras sång; tjena mittbena, prinskorv
• kollat på Cajsas fantastiska MGP uppträdande
• synts i tv
• ätit kebab med pizza-tomatsås (ingen hit!)
• sovit på hotell två nätter
• ätit två hotellfrukostar

Summa summarum = har haft en oförglömlig helg! :) PUSS

Inga kommentarer:

bloggar

Bloggarkiv