02 augusti 2011

hejigen!

inte lika länge sen nu! :) creds till mig!!

har varit mycket kalas de senaste 4veckorna, men nu verkar det som det har lugnat ner sig lite på vardagarna iaf. skönt enligt min kropp, som det har blivit lite lätt slitage på. men åter imorgon och på lördag nalkas det en öl, kanske (tretti)två. :o

imorgon ska jag ut på sjön med ett gäng, sol, bärs och grillat kött! prisa ledigheten!

på lördag ska jag testa på paintball för första gången. jag är rädd!
sen på kvällen är det kräftskiva och brandkårsdans. kräftoooor - dreeeewl :)))

vi (och pappa och bror) har firat med 3rättersmiddag, tillagat av mig (snälla som mina testkaniner är sa dom iaf att det smakade gott!eh). snidade ihop lite toast med kantarellstuvning/toast med laxröra (till svamp-kinkiga lillebror!!) till förrätt, köttfärspaj till varmrätt och köpta (!) gräddmunkar till efterrätt. mU-ums!

harebra, heido!

Inga kommentarer:

bloggar