17 maj 2011

Hallåå-å!
Här har det varit dött. En av dagarna funkade det inte att logga in, så har jag haft helg och igår hade jag mini-lite ström i telefonen + att jag hade förbrukat min snabba surf-tjänst så det skulle ta dagar att lägga upp ett inlägg. Men nu är det ny period med snabb-surf igen! ;)

Har haft en nykter helg, rätt soft, men fattar inte att man ändå är lika trött på måndagmorgon. Kändes som jag supit i tre dygn., /:
Wellwell, grillade i lördags och åkte lite bil. I söndagskväll fick jag reda på min maxgräns i arghet inom sport. Skithockey! Gick och la mig innan den va slut. Nya tag nästa år Tre Kronor <3 !


Ikväll är det bilteori för andra skedet, tur att jag har Linda med mig annars skulle det bli oumbärligt! ;) vi ska till Niska och käka plåtbröd till middag, happy-days! :))

Just nu orkar jag inte skriva mer, uppdaterar senare.
Heido.,

Inga kommentarer:

bloggar

Bloggarkiv